GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online www.delaray.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie conform recomandarilor acestora. Garantia generala a produselor comercializate de Delaray este de 12 luni de la momentul facturarii, pentru biciclete si trotinete, daca pe pagina de prezentare a fiecarui produs nu este specificat altfel. Consumabilele si accesoriile nu beneficiaza de garantie tehnica si comerciala.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: Ordonanta Nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor si Legea Nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul de garantie si incepe sa curga de la data emiterii facturii de achizitie.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documentele de garantie si orice alt document care face referire la reparatia/interventia respectiva devine parte integranta a certificatului de garantie. Termenul de solutionare de la receptia produsului in unitatea de service este variabil, in functie de existenta pe stoc a pieselor de schimb necesare. Desigur, termenul de solutionare se prelungeste in cazul in care piesele defecte sau produsul integral nu se afla pe stoc si trebuie comandate la furnizor. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service (Pitesti, Str. Tudor Vladimirescu 15, Bl. P10-11, Sc. G, Parter, Ap 2, jud. Arges) sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore iar costul expedierii este suportat de catre client.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea/reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model.

 

Responsabilitatile clientului:

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la, urmatoarele:

  1. S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si/sau modificat de personal neautorizat;
  2. Numarul de serie al produsului (S/N – “serial number”, numar de identificare inscris in certificatul de garantie, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  3. Sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  4. Produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: supunerea la variatii mari de temperatura, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, alte substante in interiorul produselor sau a partilor componente a acestora (fie ele mecanice sau electronice) etc.

 

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE:

Comunicarea cu Delaray pentru solutionarea problemelor de garantie se va face prin email folosind adresa contact@delaray.ro sau prin completarea formularului de contact de pe https://delaray.ro/contact/. Sesizarea trebuie sa contina toate detaliile cu privire la numarul comenzii, adresa de email folosita la plasarea comenzii, numarul facturii si detaliile cu privire la defectul survenit.

Produsele aduse la sediul nostru sau expediate in atentia Departamentului de Service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile in ambalajul original si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie si a certificatului de garantie original.

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi aduse, personal, de catre client sau pot fi expediate la adresa: Pitesti, Str. Tudor Vladimirescu 15, Bl. P10-11, Sc. G, Parter, Ap 2, jud. Arges, in atentia Departamentul de Service.

Puteti opta pentru trimiterea produselor printr-o firma de curierat rapid sau sa solicitati preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de expeditor, in oricare dintre cazuri. Dupa ce coletul/produsul va fi receptionat si verificat in service-ul nostru, veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie/aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina clientului, conform legii.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului sau a suferit interventii sau deprecieri, prin folosire necorespunzatoare, care au dus la aparitia defectului, iar prin hotararea furnizorului se decide ca solicitarea clientului nu face obiectul garantiei solicitantul va achita si costurile de diagnosticare a produsului in valoare de 50 lei (TVA inclus). Daca se doreste reparatia, acesta operatiune se va taxa conform tarifelor de service in vigoare, iar taxa de diagnosticare nu se va achita. Aceste costuri vor fi anuntate in mod explicit si detaliat solicitantului la momentul raspunsului trimis acestuia de catre echipa Delaray.

 

MENTIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garantie precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, numar de identificare, etc.) pot duce la pierderea garantiei.

Pentru orice nelamurire in legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati Departamentul de Service la adresa contact@delaray.ro sau prin completarea formularului de contact de pe site-ul delaray.ro. Va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil!

 

 ALTE PRECIZARI IMPORTANTE:

– Bicicletele si produsele prezentate spre reparatie trebuie sa fie curate.

– Accesul clientilor in service este interzis.

– La preluarea produsului se intocmeste o fisa de service de uz intern.

– Clientul va fi contactat telefonic cand reparatia este gata. Din acel moment, clientul are o perioada de 30 de zile calendaristice pentru a ridica produsul din service. Dupa aceasta perioada se percepe o taxa de magazinaj de 10 lei pentru fiecare zi de intarziere. Dupa 30 de zile de magazinaj, bicicleta se considera abandonata, clientul nemaiavand niciun drept asupra acesteia. Delaray isi rezerva dreptul de a dona in scop caritabil bicicletele abandonate in Service-ul sau.

– Piesele defecte/uzate rezultate in urma reparatiei se solicita de client la preluarea produsului. In cazul in care nu se solicita se considera abandonate si se arunca sau recicleaza. Nu se pot lasa piese in service dupa preluarea produsului si revendicate la o data ulterioara.

– Prin semnarea fisei de service clientul este de acord si multumit de reparatie iar bonul fiscal emis tine loc de garantie pentru manopera si piese. Garantia post-reparatie este de 6 luni de la data iesirii din service, pentru produsele care nu se aflau deja sub incidenta unei garantii totale. Pentru produsele aflate deja in garantie si reparate in cadrul acestei perioade, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service (luandu-se in considerare data de preluare si data de iesire din Service).