PROCEDURA DE RETUR

Dreptul legal de a renunta la o comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa este reglementat prin legislatia in vigoare, respectiv OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta.

Returul se poate face in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia comenzii si este necesar sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

  1. Toate produsele noastre beneficiaza de o garantie comerciala si garantie de conformitate in concordanta cu prevederile legale si se supun inclusiv conditiilor noastre comerciale.
  2. Pentru derularea procedurii de retur este obligatorie completarea Formularului de Contact de pe website-ul nostru sau sa trimiteti un email detaliat la adresa contact@delaray.ro.
  3. Va rugam sa va asigurati ca, la completarea cererii de retur, ne furnizati corect si complet urmatoarele informatii:
  • Numarul comenzii si datele de indentificare a celui care a plasat comanda;
  • Contul IBAN in care doriti sa primiti contravaloarea marfurilor returnate,

banca la care este deschis contul, nume titular cont bancar (in cazul in care comanda a fost achitata ramburs. In cazul in care comanda a fost platita online, prin Netopia, suma va fi returnata in respectivul cont.

  • Desigur, in termenul legal, puteti returna orice produs achizitionat online fara nicio justificare insa precizarea motivului care a dus la retur ne ajuta sa ne imbunatatim gama de produse si serviciile.
  1. Toate produsele se supun conditiilor de retur de mai jos.
  • Produsele pot fi returnate DOAR PRIN CURIER la adresa Rayden Lex SRL, Mun. Pitesti, str. Garii, nr. 1, jud. Arges, 0761 815 555. NU returnati produsele prin serviciul Posta Romana.
  • Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator, exceptie facand cazurile in care produsul livrat este defect sau incomplet sau nu este cel pe care a fost plasata comanda.
  • Rambursarea sumelor datorate din retur se face doar prin virament bancar in contul indicat in cererea de retur sau in contul din care a fost achitata comanda, in termen de maxim 7 zile calendaristice de la data la care am receptionat si verificat produsul ce face obiectul returului.

 

PROCEDURA DE SCHIMB

In cazul in care doriti sa schimbati unul sau mai multe produse comandate pe site-ul Delaray.ro, va rugam sa ne contactati in prealabil la adresa de email contact@delaray.com sau prin formularul de contact de pe website si sa ne specificati numarul de comanda dar si produsul pe care il doriti la schimb pentru a se verifica situatia stocului.

Daca produsul pe care il doresti la schimb nu mai este pe stoc, puteti alege un alt produs cu achitarea eventualelor diferente sau sa asteptati un interval rezonabil de timp in care produsul ajunge la sediul nostru prin comanda speciala la furnizor.

Termenul maxim in care se poate cere un schimb este de 14 zile de la data la care ati primit coletului. Toate cererile de schimb dupa implinirea celor 14 zile de la primirea coletului, nu vor mai fi luate in considerare.

Conditiile de schimb sunt:

  • Produsele care se returneaza trebuie sa fie insotite de eticheta originala, nedeteriorata si de factura aferenta.
  • Toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, cu toate accesoriile in ambalajele originale.
  • Costul de livrare al schimbului este suportat de catre solicitant. Astfel, Rayden Lex SRL va informa solicitantul cu privire la costurile de livrare. In momentul primirii coletului, cumparatorul are obligatia de a achita costurile de livrare a noului produs si sa ii predea curierului coletul continand produsul de returnat.

 

Disclaimer!

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deteriorat, accesorii lipsa, produs deteriorat sau cu urme vizibile de utilizare), Delaray isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator.